Post by seiblichamamdis on Feb 11, 2022 20:18:13 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Talent - Restaurant fever ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Talent - Restaurant fever IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hakkerointiresurssi ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Talent - Restaurant fever 2022 version ▞▞▞
Se on hyvä peli, mutta opetusohjelmat ovat pakollisia ja johdattavat sinut tekemään jotain, mitä et halua. Kun päivitys on saatavilla, minun pitäisi päivittää mitä haluan, kun haluan sen. Sitä on ehdottomasti parannettava joustavuuden suhteen.
Cooking Sweet: Домашний дизайн, Ресторанные игры Симуляторы vmc
Tämä peli on super... Pidän siitä
Huono. Älä koskaan seuraa pelin kestoa!
Parhaat voittopalkinnot pelissä edistymisestä. Liukuvat hampurilaiset pullaksi ja täytteet tulisi sen sijaan napata. Napautamme joka tapauksessa melkein kaiken puhelimissamme, joten pelin kaiken pitäisi olla napautettua. Liukuminen aiheuttaa viivettä edistymisessä ja hidastaa pelin hauskuutta. Muuten peli on ehdottomasti PARAS! Rajoittamattomat PALKIOT koko pelin ajan. Hauskaa ja helppoa lapsille, nuorille ja aikuisille.
paras ruoanlaittopeli, koska muissa peleissä he kertovat meille mitä tehdä uudestaan ja uudestaan, mutta tässä kerrot meille vain kerran
Tämä peli on parasta mitä sinulla on hauskaa. Rakastan sitä 🤩💖👍🍔💜🇿🇦
Väliin tulee lisäyksiä, jotka saavat meidät häviämään pelin Everytimesta
Loistavaa, mutta haluan soittaa lisää ja seuraava vaihe tulossa pian..sellaisena jo kuukauden
Tämän sovelluksen kokki on täysin pihalla, koska ruoanlaitto on rajoitettu tähän pelin alkuvaiheeseen. Rajoituksista huolimatta hän on koko ajan ylhäällä pienillä käsillään jokaisessa pelatussa pelissä. Jäähdytä hänen kykynsä, jotta voin nauttia pelistä täysin kokemukseni mukaan. Kiitos
se on hyvä peli, mutta vihaan asiakkaita heidän asennettaan
Cooking Talent - Restaurant fever استراتژی fggd
pelaa tätä peliä viimeisen 6 kuukauden ajalta, ei edes yhtä päivitystä ja kaikki muut kaupat ovat kiinni paitsi 3 kauppaa!!! nyt on ärsyttävää päivittää tämä peli pian
monet mainokset eivät välitä niistä
Mitä minun pitäisi sanoa pelistä! Todellakin, se on eräänlainen huono peli.....Kuinka monta asiakasta! Osaako kukaan käsitellä tätä? Tasot ovat niin vaikeita ja viiveitä... Se on eräänlaista häiriötä. Ja sitten ongelmana on, että kuka on tyttö? Kokkaat peliä ja yhtäkkiä tyttöjen idoli ilmestyy. Sanomalla, että "palvelkaa asiakkaita hyvin, älä päästä heitä irti". Se on minulle eräänlainen häiriö! Tiedän mitä tehdä ja miten teen, joten en tarvitse neuvoja. Siksi en pidä siitä.
Aluksi peli oli hämmästyttävä, mutta kun menin tasolle 15, se alkoi tuottaa minulle ongelmia. Peli ei anna minun suorittaa aikarajaani loppuun ennen kuin epäonnistun. Peli ei ikään kuin etene tason 15 saavuttamisen jälkeen. Admin, teidän on tehtävä jotain.
Ei yhtään mitään jännittävää
Olen rakastunut tähän peliin... mutta se ei salli minun suorittaa tasoa, peli päättyy, kun minulla on minuutti jäljellä... kaiken kaikkiaan se on erittäin hauska peli
Nämä pelit ovat hauskoja, ja siskollani on niin hauskaa
En voi päivittää tavaraa itse rahalla.
tämä peli on niin mielenkiintoinen ja se motivoi minua kokkaamaan kotona, mutta yritä päivittää keittiön ulkonäköä
Minulle on hyvä lähettää nimiä
jatkan päivittämistä, enkä voi saada kolmea tähteä miksi. pls työskentele sen parissa
Ei niin hyvä
Erittäin huono kokemus on liikaa lisäyksiä, olen jumissa tasolla 14, peli päättyy aina ennen aikaa ja osoittaa, että olet hävinnyt. Näyttää siltä, että valmistajat eivät halua ihmisten pelaavan tason 14 jälkeen.
Oli mukavaa leikkiä ja pidin todella kokkaamisesta lahjakkuusravintolassa, se oli hauskaa. Voit sisällyttää pizzan🍕🍩
kun päivität kahvilan ja pizzakaupan. Odotin liian kauan, jos tämän kuukauden aikana ei päivitetä vielä, asennan nämä pelit uudelleen!!!!
Ei hyvä peli
Peli oli hyvä ja niin nopea, että nautit ruoanlaitosta...
Ei huono peli, mutta aika tylsä
Rakastan tätä peliä, tee enemmän tämän kaltaisia pelejä, mutta parhaita, kuten Jamie Oliver
Cooking Talent - Restaurant fever Strategi xey
Erittäin hyvä paremmin kuin muut ruoanlaittopelit pitää päivitetyt asiat pelissäsi hyvin tehtynä, kiitos tästä pelistä
ei voi avata toista asemaa pls korjata kaikki pelit ovat mahtavia, mutta ongelma on, että ei voi avata toista asemaa
timantteja on vaikea saada päivittämiseen ja laitteet ovat erittäin kalliita
Cooking Talent - Restaurant fever Strategi xey
Hei tämä peli on erittäin hyvä ja mielenkiintoinen tämä peli on offline-tilassa tämä on erittäin mukavaa, kokeilet myös tätä peliä tämä peli on erittäin hauska
Liian hidas, liian paljon mainoksia
Pidän todella tästä pelistä. Toivon vain, että sen päivittäminen ei maksanut niin monia helmiä.
Tällaisia pelejä on kiva pelata
Hyvä peli.. Tyttäreni ja minä pidimme siitä paljon..
liian monta mainoksia bekar-sovellus